Bestellen


Bij Hoplakee kan je 24 per dag / 7 dagen per week een bestelling plaatsen. Dit is nu makkelijker met onze nieuwe site.

Producten selecteren

Klik op het product van je keuze en vervolgens zal een productscherm verschijnen.
Hier vindt je informatie over het product en andere details zoals afmetingen en bijvoorbeeld gebruikte materialen van het produkt.
Met de + en - buttons kan je het juiste aantal kiezen en met de button "In winkelwagen" plaats je het product in de winkelwagen.
Een pop-up scherm verschijnt waarin je de keus hebt om verder te winkelen of naar de betaalpagina te gaan.

Op de winkelwagenpagina worden alle artikelen getoond die je uit onze winkel hebt geselecteerd.
Op deze pagina kan je ook alvast een indicatie krijgen van de verzendkosten en kan je alvast een eventuele kortingscode ingeven.
Met de button "ga door naar betalen" wordt je naar de checkout pagina geleid. ( als je meerdere afleveradressen wilt opgeven moet je dat op de vorige pagina ingeven )
Hier heb je de keuze om een eenmalige aankoop zonder account te doen, of een account aan te maken.
Voordelen van een account aanmaken zijn o.a. : Eenmalig invoeren van je gegevens, inzicht in eerdere bestellingen en het aanmaken van een verlanglijst etc.

Om je bestelling goed te kunnen afhandelen hebben wij een aantal gegevens nodig. Na het invullen van de verzendgegevens klik je op: "Ga verder"
Het systeem toont hier de verzendkosten die op jouw bestelling van toepassing zijn. In het veld met de betalingsgegevens geef je aan hoe je wilt betalen,
waarna gevraagd wordt je order te controleren.
Als je op "plaats order"drukt, is je bestelling definitief. Afhankelijk van je keuze bij betaalopties wordt je nu of naar de Ideal of Paypalpagina geleid,
of wordt gevraagd het bedrag over te maken op de rekening van Hoplakee.
NB: Belangrijk: De bestelling is pas afgerond op moment dat je vanuit de betaalpagina terugkeert naar onze website.

Inloggen

Indien je al eerder bij ons hebt besteld, kan je inloggen door bovenaan op de site op "inloggen" te klikken. Vervolgens vul je je e-mailadres en wachtwoord in.
Nadat je bent ingelogd, kan je je gegevens controleren, aanpassen en de status van jouw bestelling(en) en verlanglijst inzien.
Als je ingelogd bent kan je eveneens gemakkelijk en snel een nieuwe bestelling plaatsen zonder opnieuw je persoonlijke verzend- en aflevergegevens in te moeten vullen.

Wachtwoord vergeten

Indien je je wachtwoord bent vergeten, kan je een nieuw wachtwoord aanvragen. Klik op "wachtwoord vergeten" en vul vervolgens je e-mailadres in.
Binnen enkele minuten nadat je je e-mailadres hebt ingevoerd, ontvang je van ons een e-mail met een link om je wachtwoord te resetten.

Hoe werkt de winkelmand?

Het aantal artikelen in je winkelmand staat rechtsboven op de website. Je kan hier op klikken om naar de winkelmand te gaan.

Daar heb je een aantal extra opties:

 - Om een artikel te verwijderen: Klik op het kruisje onder verwijderen.
 - Je kan hier producten naar je verlanglijst verplaatsen.
 - Ook kan je de aantallen nog veranderen.

Orderbevestiging


Nadat je een bestelling hebt afgerond, krijg je een bevestiging van de door jou gedane bestelling. Hierin staan de artikelen die je bij ons hebt besteld met het daarbij
behorende ordernummer. Als je voor de optie overschrijving hebt gekozen vindt je in de mail tevens onze bankgegevens die je nodig hebt voor de betaling.
    
Orderstatus

Je kan de status van je bestelling volgen als je bent ingelogd met je account. Ook zal je bij elke order een status update per mail ontvangen om zo op de hoogte te
blijven van je bestelling.