Bezorgen

Bezorging met PostNL

Wij versturen onze pakketten met PostNL.
PostNL levert ook op zaterdag tussen 9.00 en 21.00 uur.

Als je de eerste keer niet thuis bent zal PostNL de volgende dag nogmaals het pakket bij je aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL je zending naar het dichtstbijzijnde PostNL Postkantoor bij jou in de buurt. Het pakket blijft drie weken op een PostNL Postkantoor liggen, en gaat daarna retour naar de afzender.
Voor ontvangst van het pakket vanuit een PostNL Postkantoor moet altijd worden getekend. Kijk voor meer informatie op www.postnl.nl

Bij zendingen naar het buitenland gelden de tarieven en levertijden conform PostNL. Neem voor bestellingen naar het buitenland a.j.b. eerst contact met ons op i.v.m. de aangepaste verzendkosten en vermeld dan svp welke artikelen je wilt bestellen (ivm gewicht van het pakket en de verzendkosten).

De opgegeven levertijden gelden vanaf het moment van ontvangst van betaling door de klant.

PostNL Rembours

Het is ook mogelijk om je bestelling onder rembours te laten leveren. (contante betaling aan postbode).
De leveringskosten voor een rembourszending zijn niet hetzelfde als een 'standaard' pakketzending.
De leveringskosten voor rembours bedragen € 12,95 per bestelling. Rembourszendingen met PostNL kunnen enkel binnen Nederland worden verstuurd.
Bij alle zendingen die op deze manier worden verstuurd, zal eveneens een handtekening bij ontvangst worden gevraagd.
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling onder rembours te versturen naar België, aangezien PostNL alleen pakketten in Nederland onder rembours verzendt.

Bezorging van meubelen

Voor de aflevering van grote en zware artikelen zoals babykamers, bedden, kasten, boxen en overige grote en zware meubelen maken wij gebruik van eigen vervoerders, koeriersbedrijven en speciale transportbedrijven die gespecialiseerd zijn in het vervoeren van meubelen.

Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens om een bezorgafspraak te kunnen maken.

Kun je om bepaalde redenen toch niet thuis zijn op het afgesproken tijdstip, dan verzoeken wij je vriendelijk om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Als je niet thuis bent en hierover geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zal onze bezorgdienst een bericht achterlaten en dien je een nieuwe afspraak te maken met onze klantenservice. Voor leveringen met een speciale koeriersdienst gelden, dat als er niemand aanwezig is op het afgesproken afleveradres en afgesproken tijdstip wij genoodzaakt zijn om voor de 2de afleverpoging de kosten voor transport aan je door te berekenen.

Let op! Bezorgen op de Waddeneilanden is alleen mogelijk als de kosten van de veerboot voor eigen rekening worden genomen.

Ophalen

Het is ook mogelijk, om je bestelling op afspraak te komen afhalen. (Je betaalt dan uiteraard geen afleveringskosten)
Bij afhalen van je bestelling dien je het bedrag contant aan ons te voldoen.      
Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij niet veel wisselgeld in huis, wij vragen je dan ook zoveel mogelijk met gepast geld te betalen.
Betalen per pin is op dit ogenblik nog niet mogelijk. Cheques worden door ons niet aangenomen.